Prowadzone przez nas sprzedaż ma charakter wyłącznie internetowy.
Oferowane przez nas produkty NIE POSIADAJĄ GWARANCJI PRODUCENTA, chyba że jest zamieszczona taka informacja na aukcji.
Zwroty:
Czas na odstąpienie od umowy - 14 dni
-Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
-Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
Koszt zwrotu
i reklamacji pokrywa kupujący.
Reklamacje:
Czas na reklamację -
1 rok
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi
lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla
przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Wszystkie towary są przez nas skrupulatnie sprawdzane i dokładamy wszelkich starań aby zadowolenie kupujących było na najwyższym poziomie. W sytuacji gdy zaistnieje możliwość złożenia przez kupującego reklamacji bardzo prosimy o kontakt z nami drogą elektroniczną na adres: info@return-shop.pl, bądz telefonicznie pod numerem telefonu: 510-620-691, 501-737-477 w celu wyjaśnienia okoliczności, oraz dojść do porozumienia oczywiście na korzyść kupującego. Bardzo prosimy o zamieszczenie dokładnych informacji dlaczego składają państwo reklamacje, stan faktyczny towaru, numer produktu (nr aukcji), kiedy produkt został przez państwa kupiony, oraz dołączenie wszelkiej dokumentacji takiej jak: fotografia, w przypadku uszkodzenia przez firmę kurierską o przesłanie skanu bądź foto formularza reklamacyjnego, który został przez państwa spisany w obecności kuriera.
Każda paczka wysyłana przez nas kurierem jest ubezpieczona. Bardzo prosimy sprawdzić zawartość opakowania w obecności kuriera lub od razu przy paczkomacie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody z odbiorcą. Tylko na podstawie tego protokołu możemy zareklamować towar uszkodzony podczas transportu
.
REKLAMACJA TOWARU USZKODZONEGO W TRANSPORCIE
Nie wysyłamy połamanych popękanych, stłuczonych rzeczy. Te szkody powstają w transporcie.
REKLAMACJE ROZPATRUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SZKODY-REKLAMACYJNEGO SPISANEGO PRZY KURIERZE.
REKLAMACJE BEZ PROTOKOŁU -NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE !
Nie uwzględniamy reklamacji na towary które są sprzedawane jako uszkodzone, te towary są dokładnie opisane w aukcji i nie podlegają zwrotowi ani reklamacji. Prosimy o przemyślane zakupy.
Adres do zwrotów i reklamacji:
Return-shop
ul. Centralna 13
95-080 Kruszów
Polska
+ 48 510-620-691
+48 501-737-477