Zwroty i reklamacje


Prowadzone przez nas sprzedaż ma charakter wyłącznie internetowy.

Oferowane przez nas produkty NIE POSIADAJĄ GWARANCJI PRODUCENTA, chyba że jest zamieszczona taka informacja na aukcji.

Zwroty:

 Czas na odstąpienie od umowy - 14 dni

-Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

-Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.

Koszt zwrotu i reklamacji pokrywa kupujący.


Reklamacje:

Czas na reklamację - 1 rok
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo


Wszystkie towary są przez nas skrupulatnie sprawdzane i dokładamy wszelkich starań aby zadowolenie kupujących było na najwyższym poziomie. W sytuacji gdy zaistnieje możliwość złożenia przez kupującego reklamacji bardzo prosimy o kontakt z nami drogą elektroniczną na adres: info@return-shop.pl, bądz telefonicznie pod numerem telefonu: 510-620-691, 501-737-477 w celu wyjaśnienia okoliczności, oraz dojść do porozumienia oczywiście na korzyść kupującego. Bardzo prosimy o zamieszczenie dokładnych informacji dlaczego składają państwo reklamacje, stan faktyczny towaru, numer produktu (nr aukcji), kiedy produkt został przez państwa kupiony, oraz dołączenie wszelkiej dokumentacji takiej jak: fotografia, w przypadku uszkodzenia przez firmę kurierską o przesłanie skanu bądź foto formularza reklamacyjnego, który został przez państwa spisany w obecności kuriera.

 

Każda paczka wysyłana przez nas kurierem jest ubezpieczona. Bardzo prosimy sprawdzić zawartość opakowania w obecności kuriera lub od razu przy paczkomacie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody z odbiorcą. Tylko na podstawie tego protokołu możemy zareklamować towar uszkodzony podczas transportu

.

REKLAMACJA TOWARU USZKODZONEGO W TRANSPORCIE

  • Otrzymaną przesyłkę z zamówieniem należy sprawdzić w obecności kuriera !
  • W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru należy spisać z kurierem protokół szkody, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej.
  •  Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską ( w sms nr tel do kuriera) i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić.
  • Skan protokołu przesyłamy na email : info@return-shop.pl
  • Ewentualne reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie 7 dni od daty jej otrzymania.

Nie wysyłamy połamanych popękanych, stłuczonych rzeczy. Te szkody powstają w transporcie.

REKLAMACJE ROZPATRUJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SZKODY-REKLAMACYJNEGO SPISANEGO PRZY KURIERZE.

REKLAMACJE BEZ PROTOKOŁU -NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE !

Nie uwzględniamy reklamacji na towary które są sprzedawane jako uszkodzone, te towary są dokładnie opisane w aukcji i nie podlegają zwrotowi ani reklamacji. Prosimy o przemyślane zakupy.


Adres do zwrotów i reklamacji:

Return-shop

ul. Centralna 13

95-080 Kruszów

Polska

+ 48 510-620-691

+48 501-737-477